Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Technologii Ścieków
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Technologii Ścieków
(Pion Ścieków/ Dział Technologii Ścieków)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Międzynarodowa 72
Nr ref.: 296/2024
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- prowadzenie kontroli gospodarki wodnej i ściekowej podmiotów odprowadzających ścieki przemysłowe do urządzeń kanalizacyjnych Spółki
- opracowywanie materiałów i zestawień dotyczących ilości i jakości ścieków odprowadzanych przez kontrolowane podmioty
- opracowywanie dokumentów związanych z umowami o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków dla podmiotów objętych działalnością Spółki
- przygotowanie projektów odpowiedzi w ramach prowadzonej korespondencji z Odbiorcami Usług Spółki
- opracowywanie dokumentacji do wniosków o wydanie zgód do pozwoleń wodnoprawnych dotyczących wprowadzania do urządzeń kanalizacyjnych ścieków zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego
- przygotowanie opracowań w tym koncepcji badań, opinii i analiz technologicznych oraz udział w naradach, zespołach zadaniowych związanych działalnością Działu Technologii Ścieków
- sporządzanie dokumentacji zbiorczej na potrzeby Działu Technologii Ścieków w tym: analiz, zestawień, rejestrów i sprawozdań
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: ochrona środowiska, inżynieria środowiska i pokrewne
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności znajomość MS Word, Excel, Power Point)
- umiejętność współpracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej i zarządzanie czasem
- umiejętność analitycznego myślenia, szczegółowej analizy i weryfikacji danych oraz syntezy i formułowania wniosków i rekomendacji w formie pisemnej
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz wiedza z zakresu branży wod-kan
- znajomość prawa w zakresie: ustawy Prawo Wodne, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, rozporządzenia Ministra Budownictwa w sprawie sposobu realizacji obowiązków dostawców ścieków przemysłowych oraz warunków wprowadzania ścieków do urządzeń kanalizacyjnych, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewnych, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego
- mile widziana znajomość systemu SIREN, Mb_GIS_Utility
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.